Det var inte såhär det skulle bli

~
En bild som inte har någonting överhuvudtaget att göra med inlägget, men jag måste ju ha en bild..
 
Vet ni vad jag hatar? När saker inte går som jag hade tänkt mig. Det är det som har hänt nu som ni kanske förstår. Förra helgen hade jag planerat en massa roliga saker. Jag skulle testa bågskytte och äta sushi och se bio med vänner och sedan blev jag sjuk. Näää. Jo. Sjukt dålig timing. Inte nog med att jag blev sjuk - jag fick vattkoppor. Jag hade det tydligen aldrig som liten. Inte nog med att jag fick vattkoppor - jag fick någon sorts bakterie eller infektion också och fick börja äta pencillin. Och så hade jag feber i en vecka. Och så var jag fast hemma i huset, för jag smittade. Och det var bara såå synd om mig. 
 
Självklart har då bloggen blivit lidande under den senaste veckan. Jag hade ju planer för den också, alla inlägg var redan planerade och fotade till. Men jag blev ju sjuk, som sagt. Och då blev det tomt här. 
 
Men nog med allt deppande. Jag är på bättringsvägen, jag har inte feber längre (jag ser dock fortfarande ut som ett freak med massa prickar i ansiktet) och nu tar vi nya tag! Ja! Ett nytt inlägg kommer i morgon. Ja! Okej, det vara bara det jag ville berätta. Tjo. 







Kommentarer
Jessica

Åh nej vad jobbigt! Det suger verkligen att vara sjuk :( Skönt att du är på bättringsvägen!

2016-01-24 | 11:02:56
BLOG: http://jessical.blo.gg/
Josephine

Shit vilken fin blogg du har :)
Lycka till med bloggen, kraaaam <3

Svar: Taaaack, vad glad jag blir! xx
Ida

2016-01-25 | 18:59:42
BLOG: http://josephineslifee.blogg.se
anneli

jag fick också vattenkoppor som äldre, det var fett drygt. Men krya :)

Svar: Ja, inte kul. Jag mår mycket bättre nu, tack! xx
Ida

2016-01-30 | 00:11:55
BLOG: http://annelibloms.blogg.se/
Erica

Åh, jag hatar exakt samma sak! Speciellt då jag redan var sjuk för en månad sen och var hemma från jobbet, och så igen nu... :/ Jag har dock tur och har inget i ansiktet (än!?), eller kanske, fast kan vara början till en finne också, vet inte. Men behövde du gå till skolan och fortfarande se ut som ett freak sen eller hann det gå bort helt..? :o

Svar: När jag inte hade feber längre och gick till skolan hade jag kvar prickar i ansiktet, men det var inte så farligt. Däremot har jag fått flera ärr nu D:
Ida

2016-03-02 | 12:39:48
BLOG: http://faithhopelove.blogg.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.