I väntan på julafton

~
Hej svejs. Här sitter jag mitt i natten och skriver ett blogginlägg, så tokigt hah? Faktum är att jag inte kan sova såhär natten innan julafton och det känns som om jag vore tio år igen och knappt kunde bärga mig tills tomten kom. Den här gången är det dock inte väntan på julklappar som ger mig sömnbrist, det är nog en liten blandning av att min mage strular och att jag har smått ångest över en (obetydlig) grej. 
 
 
Imorgon ska jag filma in en väldigt trevlig video med min bror, dammsuga, slå in presenter och fixa en SUPER last minute gift. Det är nämligen så att jag alldeles nyss kom på att jag vill göra någon fin present till mina far- och morföräldrar. Har bestämt mig för att trycka ett eget foto föreställande mig och min bror på ett blockljus. Jag har testat det en gång förut och det är superenkelt. Man behöver bara blockljus, silkespapper, en hårblås och en skrivare. Ofta har man ju allt det där hemma redan. Här finns en tutorial för den som är nyfiken. 
 
Sedan ska jag njuta av julafton också, försöka att bara vara. Inte föräta mig vid julbordet och se till att hela familjen befinner sig i tv-soffan klockan tre. Till sist ska jag också önska er alla en god jul! 
 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.