Hur det är med mig

~
Hej hur är det med er? Jag tänker ofta på bloggen och att jag borde uppdatera men det finns ju ingen inspiration just nu?! Jag antar att det är sådana tider. Ett tack till alla ni som trots allt tittar in varje dag - jag ser er och jag hoppas att ni stannar kvar tills min skaparglädje är tillbaka igen. 
 
Vad händer med mig just nu då? En massa saker ska jag tala om. 
 
 
Jag dricker kopiösa mängder kryddigt te med kanel och ingefära, min favorit kommer från Pukka och heter Vanilla Chai. Sitter och dricker det nu medan jag skriver det här inlägget faktiskt. Flera koppar om dagen blir det, jag går nämilgen på en tillfällig kaffe-detox för magens skull. 
 
Jag jobbar mycket på mitt UF-företag och vi har precis beställt efter allt material. Tyvärr får vi inte klar några tygväskor innan jul, annars hade de varit perfekta som presenter. I januari påbörjar vi produktion och försäljning och jag är så himla glad att saker börjar hända! Den som vill får gärna följa oss på Instagram och gilla facebook-sidan så missar ni inte när vi börjar sälja. 
 
En mörk och brusig och suddig bild eftersom en måste ha så högt ISO pga vinter, men ja, såhär ser jag ut idag.
 
Jag går omkring med samma halvt uppsatta messy bun-hårfrisyr typ V-A-R-J-E dag. Anledningen? Mitt hår är nästan alltid skitigt och när jag inte orkar tvätta dränker jag det i torrschampo och sätter upp det på det här sättet istället. 
 
Jag är lika besatt av serien Skam som alla andra och sträcktittade genom alla tre säsonger på två dagar. Nu har jag också börjat använda norska ord och fraser i sms och konversationer, tycker att jag har haft mycket användning av "jeg er her nå". Himla bra det. 
 
Det är det som händer för mig just nu, vad händer hos er? Har ni köpt alla julklappar än? Jag var klar för två veckor sedan *stolt*.
 
Hade!
 
 
 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.