Från en dimmig vinterdag

~

I lördags bestämde jag mig för att trotsa vinterkylan enbart för att fota, det händer inte särskilt ofta vill jag tillägga. Jag begav mig ut runt klockan två med tanken att fånga solnedgången på bild men istället fick jag dimma, jag klagar inte - bilderna blev superbra! Från att inte ha rört kameran på flera veckor, ens för att plåta bloggbilder återfann jag glädjen med att fota och allt kändes bara så himla kul (trots att mina fingrar och tår värkte av kylan).

Här är ett par av mina favoriter som jag valde ut och redigerade lite smått. 



På de här bilderna sprack himlen upp en aning och solen visade sig ett par minuter för mig innan den försvann igen. 
 
 
 
 
Det var helt stilla och tyst ute, magiskt och nästan lite obehagligt på samma gång.
 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.