Presentidé / tips tips tips

~
Okej jag måste bara tipsa er om en illusterare/grafisk designer/författare som gör det finaste och roligaste projekten. Jag hittade henne först via en liten dokumentär på youtube och nu följer jag henne på Instagram och blir kär i allt hon skapar. 
 
Jag köpte boken "I'd Rather be Short' som hon har skrivit till en vän när hon fyllde år och den är fantastisk! Väldigt mycktet igenkänning och urgulliga illustrationer. Så ja, jag ville bara sprida ordet om henne och hennes verk som är perfekta presenter eller typ "coffe table books"
 
Besök hennes webshop Chipper Things här! (Tyvärr fraktar hon inte till Sverige men hennes böcker finns på Adlibris.)
 
 
 







Kommentarer
Jessica

Den här ska jag köpa till en av mina kompisar när hon fyller år! :D Tack för tipset!!

Svar: Åh vad kul, de är verkligen perfekta presenter hihih! :D
Ida

2016-08-14 | 20:05:43
BLOG: http://jessical.blo.gg/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.