Fler youtubers jag följer (craft & diys)

~
Som en fortsättning på förra inlägget där jag tipsade om kanaler jag följer på youtube kommer här tre till. Den här gången är det sådana med diy's och skapande som nisch. Jag prenumererar på ganska många inom den här kategorin men dessa tre gör saker som jag faktiskt kan tänka mig att testa själv. 
 
 
The Sorry Girls | Två tjejer som ligger bakom den här kanalen och dess fantastiska innehåll! De pysslar ihop diy-projekt som ser köpta ut och som du faktiskt vill ha kvar efter du har gjort dem. En av mina favoriter är när de visade hur du gör ett terrarium för växter av glas från grunden(!), eller den videon där de gjorde en skitsnygg fejk-tegelvägg att ha i rummet som fondvägg. På deras kanal finns garanterat ett projekt för alla!
 
 
 
With Wendy | Har följt den här tjejen i flera år, sedan hon endast hade ett tiotal videos på sin kanal. Om du är intresserad av att sy dina egna, trendiga kläder rekommenderar jag att du prenumerar med detsamma! Förutom att hennes videos är snygga och välredigerade är hennes tutorials lätta att förstå och enkla att följa. Om du gärna skippar det avancerade och endast vill lära dig grunderna i att sy har hon ett par basic-sewing-klipp också att kolla in. 
 
 
 
Mr Kate | Jag tror att de flesta som hänger på youtube känner till den här tjejen. Det finns en bra blandning av videos på hennes kanal, alltifrån korta diy's till längre avsnitt där hon ger makeovers till hela rum. Älskar att hennes bubbliga personlighet skiner genom alla videos trots att de är väldigt proffsiga och välproducerade. Som en liten sidenote har hon även ett eget företag där hon säljer egendesignade smycken och JAG VILL HA ALLT DÄRIFRÅN. OKEJ?
 
Hoppas innerligt att någon har hittat en ny youtuber att följa, det är ju en sådan härlig känsla - nästan som att inhandla ett par nya skor (förutom att det här är gratis förstås!). Tänker att det här blir som en serie nu, i nästa del funderar jag på att tipsa om mindre youtubers jag följer, alltså de med omkring 1000 prenumeranter. Vad tror ni om det?
 







Kommentarer
matilda ♥

Åhh ska kolla in dem! Måste tipsa om Katherine Elizabeth som också gör DIY videos, hon är verkligen såå duktig!

Svar: hittade faktiskt henne när jag höll på med min research för det här inlägget hahah, men tack ändå för tipset! <3
Ida

2016-08-20 | 16:20:53
BLOG: http://nouw.com/matildardn
Johanna

visste inte om dom två första youtube kanalerna, kanske borde ta mig en titt! haha :)

Svar: jaa gör det, de är grymma! :D
Ida

2016-08-20 | 20:40:21
BLOG: http://www.jojosmind.blogg.se
Felicia

Bra tips

2016-08-23 | 22:58:10
BLOG: http://frokentv.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.