Fall Faves - Bikbok | Esprit | VeroModa

~
Jag har sådana där perioder där jag antingen är besatt av smink och bara köper sådant. Eller så är jag fast för kläder och kan inte sluta sukta efter fina plagg. Just nu är jag inne i den sistnämnda perioden, vilket inte är så konstigt med tanke på det oemotståndliga höstmodet. Här kommer mina favoriter från tre olika butiker, en blandning mellan budget och lite dyrare. 


ONE | TWO | THREE

Bikbok är tveklöst en favorit bland fysiska butiker, det är sällan jag kommer ut därifrån tomhänt. Jag har suttit hur länge som helst och bara tittat genom höstnyheterna på deras hemsida, det finns så mycket snyggt! Jag gillar jackan och hatten i kollaget ovan, men tröjan med hög krage älskar jag. Det blir nog kanske så att den följer med mig hem nästa gång. 



ONE | TWO | THREE

Jag handlar sällan från Esprit, men min mamma är besatt. När jag kikade in på deras hemsida hittade jag den här underbara klockan. Jag föredrar guldfärgade smycken framför silver och gillar hur simpel och nätt den är. Men bäst gillar jag den där väskan som också står högst upp på min önskelista just nu, den är såå fin! Bra är också att den är av skinn och antagligen skulle vara med mig i flera år. Kanske blir den något att önska sig i 18-årspresent, den dagen är faktiskt inte så himla långt borta nu.

ONE | TWO | THREE

Vero Moda är en annan favorit, bra priser för kvalitén på deras plagg. Kjolen här ovan har jag faktiskt provat i butik fast i en mockabrun färg, den satt jättebra och hade ett väldigt fint fall. Koftor får jag aldrig nog av, tycker väldigt mycket om färgkombinationen på den till vänster. Och så var det då den här fina rocken till höger som skulle passa perfekt för att ha som ett lager under kappan i vinter. 
 
Det var mina höstfavoriter från tre butiker jag tycker väldigt mycket om, en liten önskelista blev det. Förmodligen ett önskelista jag kommer att visa nära och kära inför min födelsedag, hahah. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 







Kommentarer
Emmy

Så snyggt! :)

Svar: tack! :)
Ida

2015-09-26 | 12:55:32
BLOG: http://nouw.com/emmyyys

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.