Ett bra budgetmärke

~
Mitt favoritmärke på smink när det kommer till de billigare alternativen är utan tvekan NYX. Jag tycker särskilt om deras ögonskuggor och rouge. Ville bara kika in här och tipsa om att ögonskuggsetet Runway Chic från NYX nu finns till kampanjpris, 165kr istället för 329kr hos eleven.se. Med rabattkoden "CUPO15NYX" får du dessutom 15% rabatt på alla nyx-produkter. Jag inte var sen med att klicka hem denna produkt. 
 


Tyvärr kan jag inte swatcha skuggorna då dessa ska bli en julklapp men tro mig, det tar emot att inte få testa pigmenten. Jag måste verkligen kämpa för att inte känna på skuggorna, hahah. 


Dessa två är nog mina favoriter i detta set. Den bronsiga, skimriga till vänster heter "Fancy That" och den ljusrosa, matta till höger heter "Immaculate"







Kommentarer
Sanna | Beauty & Bride

Men åååh, gud vad mågna fina :) Detta måste jag ju verkligen kolla in :) Tack för tipset!

Du, jag tänkte tipsa dig om att lyssna på Rättegångspodden efter att du lyssnat på "Kidnappningen av Uppsalastudenten", det är själva rättegången med förövarnas version. Den är heeeelt galen, och jag rekommenderar den verkligen :)

Svar: Ja, tack så mycket för tipset, den lyssnar jag på efter den om uppsalastudenten :)
Ida

2015-11-03 | 14:07:25
BLOG: http://sannasrum.se
Julia

så fina :)

Svar: tack! xx
Ida

2015-11-03 | 16:18:22
BLOG: http://jjuliees.blogg.se/
MALIN

NYX gör riktigt grymt smink! Jag köper gärna deras produkter och blir aldrig missnöjd :) Kram

2015-11-03 | 22:17:36
BLOG: http://malinkirstine.vione.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.