Det är lite stressigt just nu

~
Sådana här inlägg med en massa ursäkter är ju inte sådär superuppskattade egentligen, men jag känner att jag behöver förklara mig lite. 
 
Nu har det inte kommit upp ett inlägg på ganska länge, och jag har inte heller något planerat eller schemalagt (som jag vanligtvis har). Anledningen är att jag har kommit in i en sådan där period i skolan när det händer så mycket på samma gång, uppsatster ska skrivas och grupparbeten ska redovisas hit och dit, jag hinner nästan inte med. Det är lite stressigt just nu. Därför hamnar bloggen i andra hand och därför ekar det lite tomt här. 
 
 
Så fort jag får en bra idé och har tid att skriva ett inlägg så dyker det upp här, men det blir inget regelbundet bloggade fram tills att det lugnat ner sig i skolan.
 
Om någan undrat så vet ni nu. Ta hand om er och var snälla mot varandra! 







Kommentarer
Isabelle

Älskar bilden haha!

Svar: ja, den är underbar! ^^
Ida

2015-10-19 | 09:34:15
BLOG: http://nouw.com/bellss

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.