Lite babbel

~
Oj, här har det stått tomt ett tag. Det här har nog varit den störta pausen från bloggen (ofrivillig bör jag tillägga) som jag har haft på ett bra tag. Vet inte riktigt vad som hände, livet kom kanske emellan. Hela helgen har jag varit upptagen då en kompis från högstadiet kom och hälsade på, och nästa vecka får jag sommarlov, tiden springer iväg!
 
 
Idag har jag bara suttit inne vid datorn och kikat på youtube. Just nu redigerar jag en video och dricker Arizona is-te som dessutom inte är särskilt god - så jag vet inte varför jag dricker den. Jag får lite dåligt samvete eftersom det är soligt ute, kanske sätter mig på balkongen en stund. 
 
Nej men vad jag babblar på i det här inlägget, tänkte egentligen endast förklara varför jag inte publicerat på väldigt länge, vet inte riktigt om jag lyckades med det.. MEN nästa inlägg blir en DIY som jag har jobbat på, yeey! 







Kommentarer
Elin Gåhlin

Åh vad härligt att du börjar blogga igen!:)

2015-05-31 | 16:01:47
BLOG: http://elingahlin.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.