Läser just nu: Gone Girl

~

Här är boken jag för tillfället håller på att ta mig genom - Gone Girl av Gillian Flynn. Hade hört så himla mycket bra om denna när jag köpte den, men när jag började läsa kände jag bara.. mehh. Och så tycker jag fortfarande, halvägs in i boken. Vet inte om det beror på att jag inte befinner mig i en läsarperiod just nu eller om just denna bok helt enkelt inte är något för mig. Vilket som har jag bestämt mig för att läsa ut den, sedan ska jag se filmen och göra en liten minirecension tänkte jag.
 
Någon som läst denna bok, vad tyckte du i så fall? 







Kommentarer
Sanna | Beauty & Design

Jag har inte läst boken, men jag tyckte filmen var superbra!

Svar: Vad bra, har hört både bra och dåligt om filmen, så det ska bli intressant att se! :D
Ida

2015-05-05 | 14:57:26
BLOG: http://sannasrum.se
Anonym

Jag fick boken i julklapp och var jätte taggad på att läsa den men kände precis som du att efter ungefär en tredje del att den kanske inte var så bra som alla sa. Sen såg jag filmen när jag bara läst ungefär halva boken och tyckte att filmen var såå bra så då blev jag mer taggad på boken och läste ut den. Så jag kan nu i efterhand förstå what all the fuss is about. Men jag tycker verkligen att boken var bättre efter man läst den så man kan bearbeta allt som man läst.

Svar: Tror jag förstår vad du menar. Har kommit till slutet nu och känner att den verkligen är riktigt bra! Första halvan var seg men nu har det blivit intressant och jag förstår som du säger "what all the fuss is about" :D
Ida

2015-05-06 | 17:37:44

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.