Update // Portfolio

~
Som alltid tänkte jag bara skriva ett litet snabbt inlägg om uppdateringarna som skett i min design. Historien bakom allt är att det började med att jag bara skulle ändra ett par saker som var fel, men sedan ville jag göra om headern och ändra profilbild - och så var det kört. Jag ändrare liksom på det mesta. Men det är ändå inga stora förändringar. 

Lite mer färg och bilden med berg och träd i headern ritade jag för hand och skannade sedan in i datorn. Hade haft den idén ett tag i huvudet. 

 

Ville också bara säga att jag numera skaffat en portfolio, weeeeyyy! Tyckte att det var på tiden med tanke på allt skolarbete jag gör. Har inte lagt in allt, men det senaste och det jag är mest nöjd med. Du hittar den här
 







Kommentarer
Beatrice

Supersnyggt! Tycker på något sätt att det känns proffsigare redan, det märks att du lär dig nytt hela tiden!

2015-03-02 | 00:48:08
BLOG: http://herbariumet.blogg.se
Liborius

Haha brukar oftast bli så för mig också. Att man tänkte bara redigera nån text i designen och så slutar det med en helt ny design xD Superfint i alla fall:)


WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.