Tiden går fort när man har roligt

~
Oj, har det redan gått en hel vecka sedan sist? Här har det ekat tomt i 6 hela dagar. Anledningen? - Jobb, jobb, en massa jobb, bra väder, en fantastisk helg spenderad med vänner och lite mer jobb. Jag har faktiskt inte glömt bort bloggen, bara lagt den åt sidan för att hinna med allt annat. Jag kan ärligt talat inte lova bra uppdatering hädanefter heller eftersom jag jobbar 3 veckor till i sommar och sedan åker vi på semester. Men jag ska göra så gott jag kan - ingen press! 
 
Lite bilder som fångar känslan av den här veckan --
 
Det dyker i alla fall upp en rolig DIY här i morgon, så kika gärna in då. Undrar om någon orkade läsa den all denna text, heh..







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.