En torsdag i tre bilder

~
Såhär spenderades första dagen på sommarlovet. Ja, jag har redan sommarlov och - ja, jag tycker synd om ni som inte har det (egentligen inte mohahhaah!)



Åt en hemmagjord pizza till middag, så gott! Använde creme fraiche i stället för tomatsås (vilket förövrigt är typ en bästa upptäckelsen jag någonsin gjort), och sedan toppades pizzan med lufttorkad skinka, tomater, mozarella, ruccola och pinjenötter. Kan det blir bättre?!



Satt i soffan typ hela dagen och förutom att slötitta på avsnitt av Saved by the bell och Fresh Prince of Bel-air funderade jag på mina jeans och om jag kanske borde förstöra dem lite mer, tror det får bli ett projekt nu under sommarlovet!

 
Kvällen avslutades med lite B&J Half Baked och en tidning samtidigt som jag såg Kändis-Sverige Bakar på TV, det är vad jag kallar att multi-taska det, heheh.. Jag satt förresten inte på hallgolvet och gjorde allt detta, det var endast för att bilden skulle bli fin ;)
 
För att summera torsdagen blev den väldigt chill, det behövs efter ett helt år av pluggande. Jag kände också att jag laddade batterierna lite då jag redan imorgon börjar jobba.







Kommentarer
VERONICA - fashion blog

Ååh vad härligt inlägg till att börja med :) Och så fina bilder! Kramar fina!

2015-06-06 | 10:04:22
BLOG: http://vveronicas.com/
Tisa

Det låter spännande med creme fresh på pizza, något jag måste testa tror jag :)

2015-06-06 | 15:20:40
BLOG: http://apeaceofmee.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.