Fem fakta om mig

~
 
// 1. // Jag hatar när folk rättar mitt uttal, verkligen avskyr det. Jag vet att det är bra, för jag lär mig ju hur det egentligen ska uttalas men jag blir bara så fruktansvärt irriterad. "Det är så jaaaag säger det faktiskt!" D:<
 
// 2. // När jag möter en främlings blick på stan brukar jag hålla kvar den tills den andra personen känner sig obekväm och vänder bort sin blick. Av någon anledning roar det här mig, folk tycker förmodligen att jag är väldigt creepy... 
 
// 3. // Jag är vanligtvis väldigt organiserad och gillar att ha det städat runt mig. Men just när det kommer till att måla får det bli hur stökigt som helst. Penslar, papper, färgklickar och paletter överallt. 
 
// 4. // Jag gillar inte avokado. Försöker dock lära mig att äta det eftersom det ser så himla gott ut! Har hittills lärt mig att uppskatta Guacamole, halvvägs där! 
 
// 5. // Jag avslutar varje kväll nu för tiden med att lyssna på Hozier och stretcha. Då sover jag bättre. 







Kommentarer
Jassi

Asså 2:an sååå bra! Gör det hela tiden :D

2015-01-23 | 09:40:59
C A I A . S E

Tog tid för mig att gilla avocado också! Går till och från.

Följer dig på Bloglovin nu :)

Svar: Ja, jag får fortsätta kämpa helt enkelt!
Vad kul att du följer mig, tack! :)
Ida

2015-01-24 | 13:40:42
BLOG: http://caia.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.