New Years Eve Outfits

~
Nu är julen över, hoppas alla hade det mysigt och spenderade tiden väl med vänner och familj. Men än är det roliga inte över - nu gör vi oss redo för nyår och allt vad det innebär. I dagens inägg tänkte jag dela med mig av ett par nyårsoutfits som du kan inspireras av vare sig du gör på glam, classy eller myskläder i år. Så här kommer tre olika kollage med kläder från bl.a. Gina Tricot, Asos och Esprit

| Ardell Lashes | Esprit Necklace | Esprit Heels | River Island Faux Fur Coat | NYX Matte Lip Cream | Gina Tricot Bag | Esprit Dress

Denna outfit passar den som ska ut och skåla in det nya året, eller egentligen finns det inget som säger att du inte kan klä upp dig för att vara hemma - do you girl! Jag föredrar något mer nedtonat snarare än en paljettäckt klänning, då satsar jag hellre på glammiga accesoarer. Älskar den rosa fluffiga pälshistorian (fejk såklart), ger en liten färgglad touch till klädseln. Och kolla på de där lösögonfransarna från ardell... JAG DÖR SÅ SNYGGA. 




| Monki Pants | Bik Bok Bag | Esprit Blouse | Bik Bok Earrings | The Body Shop Primer | Esprit Boots | NYX Lipstick |

Om man inte riktigt känner för klänning men ändå vill klä upp sig mer än vanligt passar ett par brallor och en snygg topp, det blir väl ungefär något sådant här jag kommer att ha på nyårsafton. En bra primer så att sminket håller hela kvällen och så kommer det glammiga in i örhängerna och tillsist blir pricken över i:et en nude läpp. Också måste jag bara tillägga att de där skorna är så sjukt snygga - kolla klacken! 




 
Och för dig som bara ska vara hemma med familjen och skåla in det nya året framför TV:n passar den här outfiten perfekt. Velvetbyxorna från Monki är väl egentligen tänkt att man ska klä upp men ser de inte sjukt sköna ut att chilla i? En mysig tjocktröja, fluffiga sockar och favoritdoften från The Body Shop på det också. Och vill man ha det där lite glammiga tycker jag att man ska köra på ett par kattöron i guld, dessa är från ASOS. 
 
 







Kommentarer
N A T H A L I E

SÅ snygga outfit, wow så fina och grymt bra tips! :) kram

2015-12-28 | 17:14:06
BLOG: http://nathalie.vione.se
natalie

åh, så bra tips!

2015-12-30 | 14:24:46
BLOG: http://natalieesseen.vione.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.