The Essentials

~


Jag har två hem - ett där jag bor med min familj på helger och lov samt ett i Skellefteå där jag pluggar på veckorna. Ibland kan det vara ganska jobbigt att dra saker fram och tillbaka på bussen, särskilt skönhetsprodukter. Dessa är de jag packar för att det ska ta så lite plats som möjligt. Jag skippar ögonskuggor och går för en "no-makeup" makeup. 


Maybelline Fit Me Concealer för att täcka mörka ringar och blemmor. Kan också användas på röda partier för att jämna ut hudtonen i stället för foundation. | Maybelline Brow Drama sätter ögonbrynen på plats och adderar lite pigment också för fylligare bryn. | Anastasia Brow Powder Duo använder jag för att fylla i mina ögonbryn till vardags. Ger ett fint och naturligt resultat. | Mineral Fusion Brow Brush är perfekt för att använda till brynskuggan. Perfekt form och inte för mjuk. | Maybelline Fit Me Powder använder jag bara för att sätta concealern. | Maybelline Lash Sensational Mascara ger långa och separerade fransar. | NYX Blush i färgen Pinched är sååå fint, ger lite färg till ansiktet så att jag inte ser ut som ett lik. | Maybelline Kabuki är perfekt för att resa med, den är så liten och smidig. Denna används till både pudret och rouget. 
 
Insåg nu när jag skrev detta inlägg att det var väldigt mycket Maybelline, men det är ett bra budgetmärke tycker jag. Det ser inte alltid ut såhär och kommer inte göra det så länge till, jag byter alltid sminkrutin så om en månad är det helt andra produkter. 
 
VAD ÄR EN SMINKPRODUKT DU INTE KAN LEVA UTAN JUST NU? 







Kommentarer
VERONICA - fashion blog

Guuud så härlig inlägg, så himla bra och härliga tips. Me like!!! :) Ha en fin kväll, kramar!

2015-08-30 | 18:50:07
BLOG: http://vveronicas.com/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.