Som hittat

~


Igår när jag var ute på stan tipsade Ebba mig om att det är superrea på Make Up Store, massor av saker ur deras sortiment för 50kr(!). Tydligen ska de göra om förpackningarna (thank god, de nuvarande går bara sönder!). Egentligen ville jag köpa en av varje färg på ögonskuggorna men jag begränsade mig till dessa tre.


Jag gillar MUS Microshadows, tycker särskilt att de matta är väldigt lena och lätt at blanda ut. Färgen "smog" är en av mina favoritskuggor. Från vänster till höger köpte jag alltså orange peel (skimrig), carme diem (matt) & lemon (matt). Färgerna är ännu starkare på riktigt men jag kunde inte fånga det på bild. 
 
Jag vet inte om Make Up Store fortfarande har kvar den här rean eller om den finns i alla butiker, men det kan ju vara värt att testa om du vill göra ett par fynd. Jag vill också förtydliga att det inte bara fanns ögonskuggor på rean - de hade läppglans och hårprodukter och en massa annat också. 







Kommentarer
Prietha

Åhhh, önskar det fanns en MUS affär här, deras produkter är ju så himla bra!!

2015-08-21 | 14:42:44
BLOG: http://nouw.com/prietha
Ellen

Riktigt snygga!! Älskar "carpe ciem"-färgen.

Svar: ah visst är den snygg! :D
Ida

2015-08-26 | 20:31:26
BLOG: http://ellencarlssonaxberg.blogg.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.