Måndagslistan

~
Det må vara sent, men än är det inte tisdag. Därför tänkte jag fylla i den här listan som jag såg att Amanda gjorde på sin blogg.
Let's go. 
 
1. Vad ser du fram emot den här veckan? 
Att få börja min webbutvecklingskurs som är mitt induviduella val nu i tvåan. Det här med html och koder och grejer gillar jag. 
 
2. Vilken blogg började du läsa senast?
From Roses som jag följer för de fantastiska bilderna och kreativa inläggen. Hon kommer också med väldigt bra tips om väldigt många saker. 
 
3. Ska du laga någon härlig mat den här veckan kanske?
JA! Till helgen stannar jag här i Skellefteå och på fredag ska jag och min rumskompis och en vän baka våra egna pizzor samt ha filmkväll med bl.a. Sweeney Todd (alltså filmen). Längtar!
 
4. Säg en grej som du verkligen vill göra som du ska ta dig tid för den här veckan!
Fortsätta på den där målningen av Marstrand som pappa har beställt. Den har stått orörd i flera månader nu. 
 
5. Innan vi gör måndag på riktigt, vilket ord ska du hålla hårt i hela veckan?
Lugn. För jag vet att jag kommer att stöta på ett par hinder i veckan och jag vet också att jag behöver lugn då. Jag har så himla lätt för att stressa upp mig i vissa situationer. 
 
 6. Vad gjorde du igår kväll?
Åkte buss hit till Skellefteå. Hela kvällen. I fyra timmar. Mellan 17 och 21. Yey. Nej. D:<
 
7. En bild som symboliserar denna dag:
 
 Lite såhär kände jag mig idag. Alltså som jag, till vänster. Inte som min lillebror till höger. Eller jo, kanske lite så också?
 
8. Vad åt du till frukost idag?
En äcklig nötbar som jag slängde hälften av, en banan och en macka. Jag drack också kaffe. Men det åt jag ju inte, så det räknas kanske inte? 
 
9. Vilken tid på morgonen vaknar du?
Klockan 07.00. Varje morgon. Fast i morse vaknade jag 6 eftersom jag glömt att ta foton till ett skolprojekt och var tvungen att ge mig ut på en stressig fotosession som inte alls blev bra. 
 
10. Hur ser du oftast ut till vardags?
Jag brukar oftast skippa ögonsminket och köra på bas i stället. Mest har jag kjol och en croptop på mig.
 
Typ såhär, fast här posar jag ju framför kameran så jag ser antagligen inte lika bra ut på riktigt. 







Kommentarer
sandra

rolig lista :)

2015-09-01 | 12:39:30
BLOG: http://www.sandramusic.spotlife.se
corneliaeriksson.blogg.se

Vilken mysig lista, är så roligt att läsa sådant, det blir så personligt :)

2015-09-01 | 14:05:56
BLOG: http://corneliaeriksson.blogg.se/
natalie

åh vilken fin lista och from roses, sjukt bra bloggtips!

Svar: åh tack! Jag vet, hennes blogg är såå fin!
Ida

2015-09-01 | 15:05:14
BLOG: http://repine.blo.gg
Tilda Barkselius

Åh vilken rolig lista. Skulle man kunna få låna den någon gång med cred till dig då?

Svar: Åh vad bra att du tyckte om den! Du får nog låna den men creda Amanda som jag länkade i detta inlägg, inte mig :D
Ida

2015-09-02 | 22:20:59
BLOG: http://fluring.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.