Godaste Couscoussalladen

~

Den här knepade jag ihop igår till middag.
Jag måste bara säga att det är ett eget recept, även om det är ett simpelt sådant. Men gott, väldigt gott. Limedressingen är ett måste, den är liksom pricken över i:et. 
 
Så i salladen har jag fullkornig couscous, tomat, ruccola, lufttorkad skinka, fetaost och pinjenötter. Det går att addera eller subtrahera vilken ingrediens som helst egentligen. Limedressingen består av creme fraiche, rivet limeskal, limesaft, salt och peppar. Om ni gillar sallad måste ni testa den här, gör det gör det gör det! 







Kommentarer
natalie

åh, vad gott det såg ut!

2015-08-29 | 11:41:10
BLOG: http://repine.blo.gg
Minna

Åh, detta skulle jag mer än gärna äta! Älskar lime!

Svar: Ja lime är ju såååå gott!! :D
Ida

2015-08-30 | 16:34:34
BLOG: http://Mittkokoshjarta.spotlife.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.