Favoriter | Youtubers

~
I ett tidigare inlägg tipsade jag om mina topp tre beauty gurus på youtube, idag tänkte jag tipsa om tre andra som jag verkligen gillar. Man kan nog inte kalla dem beauty gurus då de har så mycket annat på sina kanaler. Allt från diys till tips på hårfrisyrer och små sketcher. 

 
#1 | LaurDIY/ Lauren Riihimaki - Den youtubern (av dessa tre) som jag tittat på längst. Varje söndag lägger hon ut en ny DIY. Det är sådana där DIYs som få mig att vilja springa ut för att köpa material och sedan sitta resten av söndagen och pyssla på. Ibland lägger hon också ut videos som t.ex. lookbooks eller hennes träningsrutin. Besök hennes kanal.
 
#2 | Aspyn Ovard - En nyfunnen favorit. Förutom att jag vill ha hennes garderob och att hon är så himla snygg, lägger hon också ut varierande videos - vilket jag föredrar. Det kommer alltid något nytt. Jag gillar särksilt hennes videos där hon tipsar om hårfrisyrer. Besök hennes kanal.
 
#3 | MyLifeAsEva / Eva Gutowski - Eva har den bubbligaste personligheten och man kan inte hjälpa att dra på munnen när hon skrattar. Hon är aldrig rädd att bjuda på sig själv och lägger ofta ut videos gällande ämnen jag kan relatera till. Men hon kommer även med bra tips och roliga DIY's då och då. Besök hennes kanal.
 







Kommentarer
Matilda ♡

Så himla bra tips! måste verkligen kolla in deras kanaler!

Svar: Vad kul att du uppskattade tipsen!! Jaaa, du måste verkligen kolla in dem! :)
Ida

2015-08-23 | 17:27:55
BLOG: http://matiiildaa.blogg.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.