All We Have Is Now

~
Under den här sommaren har jag hittat tillbaka till ljudböcker (som jag var besatt av för ett par år sedan.) Ingenting kan jämföras med att hålla en fysisk bok i handen att bläddra i. Men ibland är det skönt att lyssna på någon som läser boken för dig så att du kan göra någonting annat under tiden. 


En bok som jag sträcklyssnade på var All we have is now av Lisa Schroeder. Det är en berättelse i apakolyps-anda. I korta drag handlar den om en asteroid som är påväg att slå ner i nordamerika. Man får följa olika personer i deras sista 24 timmar och se hur de väljer att spendera de dyrbara minuterna. Men boken har också ett djupare budskap - den handlar om att leva i nuet, ta vara på tiden och att aldrig ta något för givet. Rekommenderar alla att läsa eller lyssna på den. Måste också poängtera att hon som läser upp ljudboken, Julia Whelan, gör ett riktigt bra jobb!








Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.