Mina mål för April 2015

~
 
Egentligen är jag ganska nära då jag går fram och tillbaka till skolan varje dag vilket blir en 30-minuterspromenad. Men jag vill även ta mig ut på helger och lediga dagar, jag mår alltid så himla mycket bättre efter en sväng i naturen. 

Jag har ju supermånga böcker på min att-läsa lista och om jag börjar nu borde jag kunna läsa ut Gone Girl innan månadens slut. 


Något jag har viljat göra väldigt länge, men jag har skjutit upp på det då jag aldrig är klar med mitt rum, det är alltid ett projekt igång. Men så kommer det alltid att vara, så jag ska bara göra det!

Jag vill bara ha, ha och ha! Ibland tänker jag inte efter innan jag köper något. Jag måste bli bättre på att fråga mig själv om jag verkligen behöver detta eller verkligen kommer att använda det när jag står där i butiken. 

 
 







Kommentarer
Sanna Preifelt

Inga impulsköp låter superbra! Jag tror att jag ska köra en shoppingfri månad... Nä, men det kommer jag inte göra. Det får nog bli till sommaren eller något. Hahaha...

2015-04-05 | 14:05:19
BLOG: http://sannasrum.se
Hanna Victoria Sahlqvist

Haha jag är också sådär med impulsköp. Blivit lite bättre på det på senaste tiden så det är väl bra tror jag :)
Ha en fortsatt fin kväll Ida, kram Hanna!

2015-04-07 | 21:00:29
BLOG: http://hannizons.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.