First Impression: Real Techniques Sculpting Set

~
Här kommer en first impression på Real Techniques Sculpting Set som jag bloggade om för några dagar sedan. Skulle egentligen lägga upp videon imorgon men fick reda på att det är ett limited edition-set som snart utgår, jag fick lite bråttom med andra ord. Än så länge verkar det finnas kvar på svenska webbshopar dock, men jag vet inte hur länge till - så vill man verkligen ha dessa borstar ska man kanske inte vänta för länge.



Ljudet är lite konstigt i den här videon, vet inte riktigt vad som hände..












Kommentarer
Sanna | Design & Beauty

Åh, detta ska jag kika på så fort jag är färdig på jobbet och har några minuter över :) Vad roligt!

2015-04-22 | 15:29:18
BLOG: http://sannasrum.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.