Batiste Dry Shampoo

~
Känner att jag måste tipsa om bästa, bästa, bästa torrschampot någonsin. Många av er känner säkert redan till märket Batiste, och kanske använder ni det också. Men för er som inte gör det - testa! 


Jag vet att vissa inte alls tycker om det, andra älskar det. Jag är definitivt en av de senare. I början förstod jag inte riktigt, tyckte inte att det hjälpte. Men efter att jag insett att man inte kan snåla med det, och att det måste masseras in ordentligt har denna produkt förändrat mitt hår..liv? Innan jag testade detta hittade jag aldrig ett torrshampo som fungerade för mig. Och eftersom jag försöker att inte tvätta håret så ofta är det viktigt att det fräschar upp mitt hår mellan tvättarna. 
 
Ett tips är att bunkra upp med dem när du besöker Dollar Store, där kostar de endast 40kr till skillnad från 69kr i vanlig butik. Min favoritdoft är 'tropical' eftersom jag ääälskar koksnöt!







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.