Att få en present

~


Det är någonting med att få en present som är typ den bästa känslan i hela världen. Först och främst att få ett fint paket som man inte vet vad det innehåller innan man öppnat det, det är så spännande! Men sedan också det faktum att personen som ger dig presenten har tänkt på dig. Det är ju trots allt tanken som räknas, (även om det låter fruktansvärt klyschigt!).

Den presenten jag kommer ihåg att jag blev mest lycklig över att få var faktiskt en Justin Bieber-skiva för några år sedan, under min Bieber-period, hahah! Jag fick den av min vän Kattis och kommer ihåg att jag blev alldeles tårögd och sååå tacksam. Jag hade önskat mig den, men visste att den kostade ganska mycket. Ändå tänkte hon på mig och spenderade så mycket pengar på en present. Blir varm i hjärtat bara av att tänka på det nu. Kommer också ihåg att jag genast skickade iväg ett sms där jag skrev att jag skulle bjuda henne på en fika nästkommande dag.

Vilken är den bästa presenten du fått?  







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.