A work in progress | Connor Franta

~
Väldigt många, alltså väldigt väldigt många youtubers har skrivit och gett ut böcker nyligen. En del håller till och med på att skriva uppföljare. Men för att inte bli ruinerad har jag bestämt mig för att endast köpa en av dem - A Work In Progress av Connor Franta. 
 
 
Största anledningen till att jag vill ha denna bok ska jag inte ljuga om - den är så fin! Det är en sådan bok som kommer att se riktigt bra ut som dekoration på soffbordet, heheh.. Jag känner på mig att boken ger ett par mysiga lässtunder dessutom. 
 
"In this intimate memoir of life beyond the camera, Connor Franta shares the lessons he has learned on his journey from small-town boy to Internet sensation—so far." - Simonandschuster.com
 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.