Recently Purchased

~
Jag var nyligen inne på en lokal affär med kontors- och hobbymaterial som jag aldrig tittat in i förut. Jag kände mig överväldigad när jag stod där inne, det fanns hur mycket som helst! Min beslutsångest slutade med att jag endast kom ut med två saker, nummer 3 & 4 är nämligen från ICA Maxi, höhöh. 


| 1 - Decoupagelim, 99kr. | 2 - Akrylfärg i koppar(!), 91kr. | 3 - Glitterpapper | 4 - Washitejp |

Här får ni en lite närmare titt på kopparfärgen där färgen stämmer bättre överrens. Jag har letat efter koppar i sprayfärg hur länge som helst, men detta är ett bra alternativ. 
 







Kommentarer
Mizca

Har ni inte Jem&Fix hos er? Kopparfärg på spray finns iallafall där =)

Svar: Nej, tyvärr inte :( Men tack för tipset! Jag vet däremot att vi har en Biltema där det också finns, men det är så himla svårt att ta sig dit utan bil.
Ida

2014-09-25 | 12:39:54
BLOG: http://www.mizca.se
Mizca

Svar: Ja, ligger butikerna en bit ifrån är det jättesvårt. Jag har en Jem&Fix stenkast ifrån mig men dock inget Biltema.

2014-09-26 | 12:32:27
BLOG: http://www.mizca.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.