DIY - Headboard

~


Jag håller för fullt på med att dekorera min lägenhet, det senaste som gjordes var en sänggavel. Den ser riktig och dyr ut, men det kostade mig ingenting. 

Jag använde en stor kartong som var bredare än min säng och klippte sedan ut den formen jag ville ha på min sänggavel, sök på Google för inspiration. Jag klädde kartongbiten med tyg som blivit över sedan ett tidigare projekt. Till sist gjorde jag en krok av kartong som jag satte fast på baksidan och hängde upp hela sänggaveln med spik.  

Före och efter, vilken skillnad något så simpelt kan göra! 
 
Jag tänker inte ta till mig äran för detta projekt, denna pin gav mig idén. Glöm inte att följa mig på Pinterest för fler idéer och mer inspiration! 
 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.