Copper

~
Jag har bestämt mig för att detaljerna i lägenheten ska gå i turkost och koppar. Jag är lite besatt av just koppar för tillfället, vet också att den färgen är "inne" just nu när det kommer till inredning. 


Jag tror att sprayfärg i koppar kommer att vara min bästa vän framöver
 - både enkelt och billigt. Dessa två hittade jag på internet från Biltema och Panduro. Vet också att Clas Ohlson har ett utbud på sprayfärg, jag får kolla in om de har koppar när jag kommer till butiken. 
 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.