Top Three Halloween Treats Ideas

~


Godiset och bakverken ligger väldigt högt upp på min lista över det bästa med halloween. I detta inlägg tipsar jag om tre läskiga ätbara ting du kan göra denna månad till ära. 

Jack Skellington Cake Pops / Jag älskar allt som har med Jack Skellington att göra, även dessa mumsiga cake pops. Perfekt att ge bort när någon knackar på din dörr och säger bus eller godis. Recept.

Maleficent Candy Apples / Rosanna Pansino lade just upp detta recept på henes youtubekanal. Ser betyligt svårare ut än de egentligen är. Jag har själv aldrig testat candy apples och skulle inte säga nej till dessa inspirerade av den onda fen i Törnrosa. Recept


Spooky Boo Brownies / Hur söta är inte dessa? Hur enkelt som helst också. Bara använd ditt favoritbrownie recept och lägg till en marshmallow på varje bit. Dekorera med svart för att ge spökena ett liv. Recept
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.