Top Three Halloween Costumes

~

I år blir det som förra året, jag klär inte ut mig till halloween (jobbar då), men det betyder inte att jag inte kan fundera på vad jag skulle ha klätt ut mig till. Oftast tycker jag att man ska se läskig ut på halloween, men jag gillade rådjursidén så mycket att jag var tvungen att inkludera den i detta inlägg. 

Deer Costume / Om ni inte redan vet det älskar jag rådjur, jag skulle till och med säga att jag är lite besatt av dem. Jag behöver väl inte säga så mycket mer, ni förstår säkert att jag också älskar dessa sminkningar. 
 
Headless Costume / Detta verkar vara en ganska populär utklädnad att döma från hur många pins det finns på Pinterest. Tycker den är väldigt kreativ, vill du verkligen gå all-in för halloween kan du testa detta. 


Horrific Skeleton Costume / Alltså, inte några halvhjärtade försök till en skelett-utklädnad. Nej riktigt dramatiskt och läskigt ska det vara. Helst med svarta linser, usch, jag ryser av den vänstra bilden hahah!
 
> Det var svårt hitta länkar till ursprungskällan till varje bild, men alla pins finns samlade på min board "Halloween" på Pinterest. 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.