Nytt & fräscht

~


 
Om du inte redan märkt det har jag gjort om min bloggdesign sådär lite grann. Som jag nämnt förut blir jag himla fort trött på dem. Den här gången behöll jag färgerna och känslan, men förenklade designen.

Jag blir aldrig riktigt riktigt riktigt nöjd med någonting jag gör - men så tror jag det är för de flesta. Man får försöka ta några steg tillbaka och betrakta det man gjort ur någon annans vinkel. 


Förutom att jag förenklat en hel del saker och styrt min design åt det mer stilrena hållet har jag också organiserat och städat bland kategorier och inlägg. Den jobbiga dropdownmenyn (som alltid jävlas med mig) är borta och i stället ligger mina kategorier organiserade i menyn för lätt navigering. 

Jag har också genom Pinterest gjort en board där jag ska lägga alla egna projekt från bloggen. Just nu står det alla mina projekt även om alla mina projekt inte ligger där än, jag jobbar på det. 

 

Som sagt, färgerna, upplägget och känslan behöll jag eftersom allt det verkligen tilltalade mig i min tidigare design. Jag har inte heller lagt till något speciellt eller tagit bort något viktigt. 

Jag hoppas att bloggens nya fräscha utséende ger mig mer större motivation att blogga och förhoppningsvis större motivation att läsa den för eran del. 

SOM VANLIGT, VAD TYCKS OM DEN NYA DESIGNEN?
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.