Julkalender 2014

~


Har skrivit i slutet av vissa andra inlägg att jag planerat en julkalender i år. Blev lite stressigt att få ihop allt där ett tag, men nu är det fixat! Klockan 12.00 varenda dag från 1 december till 24 december kommer det ut en ny lucka. Tips, inspo, DIY's, och andra julreltareda ting dyker upp här under den tiden. Och bakom den 24:e luckan gömmer sig såklart någonting alldeles speciellt. 



Såååå, med start från i morgon drar nedräkningen till julaftion i gång. Jag är supertaggad, hoppas alla andra uppsakttar min lilla kalender också! 







Kommentarer
positivethought.blogg.se

Såååå taggad! :D

2014-11-30 | 21:24:13
BLOG: http://positivethought.blogg.se/
K- S

Vad du är flitig! Tack för den tid du tar dig att komma med inspiration och bra tips! Ser framemot julkalendern.

2014-11-30 | 22:26:39
BLOG: http://dinkelhoppare.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.