Imagination is the beginning of creation

~
 
Vi har nyss fått en ny uppgift där vi kan planera upp själva hur och när vi ska göra den - enda kravet är att den ska vara klar fram till jul. Det är så himla skönt när man har ett flow, brainstormar idéer som kommer till liv. Älskar den här typen av uppgifter så mycket, älskar att leka med former, färger och typsnitt. Gud vad härligt det känns att jag har hamnat rätt på gymnasiet!
 
> Det är en broyschyr om valfritt ämne vi håller på att göra, kan lägga upp det färdiga resultatet sedan. 







Kommentarer
Sanna Preifelt

Gud vad kul! Önskar verkligen att jag hade gått Media eller nåt sånt. Å andra sidan älskar jag samhäll och allt som hör det till, men hade nog haft mer motivation om jag gått nåt sånthär :)

2014-11-29 | 21:49:47
BLOG: http://sannasrum.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.