Veckans DIY's (Silverware)

~


Det finns många sätt att återanvända bestick på, här delar jag med mig av mina fem favoriter. Vill du ha mer inspiration kan du kolla in den här artikeln via BuzzFeed




1 > Linda in dina bestick med garn i roliga färger. Du kan sedan hänga upp eller rama un dem för en fin detalj i köket. Källa.

2 > Smart tips som också passar in i köket. Inte särskilt svårt heller för den delen. Källa.

3 > Du är bara några få böjningar borta från att ha en fotodisplay av en gaffel. Gör bilden roligare att titta på. Källa.

4 > Denna skulle du kunna göra med en klocka eller ett foto också - det skulle nog se fint ut. Källa.

5 > Den här vill jag ha mitt rum. Perfekt för dig som vill göra om en gammal till något unikt och lite annorlunda. Källa.

 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.