Fabric Scrap Twine

~
Äntligen något att göra med alla tygrester som jag fortsätter att spara även fast jag egentligen vet att jag inte kommer att göra något med dem. - Men nu kommer jag ju faktiskt att göra det, hah!
 
Cintia från MyPoppet har kommit på den geniala idén att tvinna snören av alla tygrester. Det tar ganska lång tid och mycket tålamod, men inte särskilt mycket koncentration å andra sidan, och framför en bra film går det fortare. 
 


Jag gjorde en meter av snöre framför Pretty Woman igårkväll. Om du klickar på bilden nedanför kan du komma till Cintias beskrivning. Hon har även en video som gör det enklare att förstå. 

 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.