Everyday Makeup

~
Ja men herregud vad jag har diskuterat med mig själv i fall jag ska lägga upp den här videon eller inte. Faktum är att jag filmade och redigerade den för en månad sedan, men jag har inte vågat lägga upp den tills nu. Jag vet fortfarande inte om jag vågar lägga upp den, kanske ska jag bara radera inlägget i stället för att fortsätta skriva...
 
Nä, mobbas inte. Om du vill se videon - se den. Om du inte vill se videon - se den inte. Jag tvingar ingen. 
 
Och va inte elak nu. Låt mig få känna mig som en beauty guru från youtube. Och jag lovar att bloggen inte kommer att förvandlas till någon himla sminkblogg, LOVAR. yay. 
 

 








Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.