Egen bild på ett ljus

~

Detta var vad jag gjorde till min mamma på mors dag i söndags. Jag hittade en bild på oss då jag var runt 4 år gammal och gjorde den en del av ljuset. Jag använde denna beskrivning som fungerar väldigt bra. Det står att du ska anväda wax paper och en embossing gun, men för mig fungerade det att byta ut dessa till bakplåtspapper respektive en hårtork på varmaste läget. 

 
Som en liten detalj använde jag GIMP för att göra en ny framsida till en tändsticksask som jag också gav till henne. 
 
Idén passar inte bara till mors dag, fars dag, julklapp eller födelsedagspresent fungerar lika bra. Eller om du bara vill ge bort något... eller om du vill göra en till dig själv. 
 
 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.