Veckans DIY's (Iphone Cases)

~
Jag skaffade mig nyligen en Iphone (en fyra, inget coolt okej...). Jag har varit på jakt efter några snygga, billiga skal ett tag nu. Men så tänkte jag, vad kan bli billigare än att göra skalet själv?

Använd tuschpennor som fastnar lätt och torkar snabbt för att göra ett sånt här snyggt "tribal print"- skal. Vill du använda de exakta pennor som används i exemplet ovan hittar du Sharpies på Pen Store HÄR. Länk till projektet finns HÄR.

Denna tar lite längre tid och du behöver lite mer tålamod, men åh så fint resultatet blir. HÄR hittar du steg-för-steg.

Har du några washitejp-rullar hemma med fins mönster? De passar utmärkt att smycka den telefon med. Länk HÄR. Washitejp hittar du på t.ex. Panduro.

Om du har ett fint foto eller kanske en sida ur en bok som du vill ska pryda din telefon kan du köpa ett genomskinligt skal och sedan följa stegen för detta projekt som finns HÄR. Genomskinliga iphoneskal finns bl.a. på Ebay.

Sist, men inte minst. Det här vill jag göra ju! Om jag hade större väska så att det inte skulle bli lika klumpigt skulle jag absolut göra detta projekt. Beskrivning hittar du HÄR.








Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.