Min födelsedag

~
► I tisdags...

... bakade jag vaniljmuffins med hallonfrosting och chocolate chip cookies med samma frosting. Supergott!

... testade jag att rita lite med mina nya pennor i grå nyanser från Lyra, jag älskar de här pennorna! Mitt motiv var en vas med orkidéer, can you tell?

... åt landgång/smörgåstårta till middag, mums. Sök "landgång" på Google så får du massor av inspiration inför nästa gång du ska göra en.

... öppnade mina presenter, woop woop! Skrivaren som jag fick av mamma och pappa rymdes inte på bilden, men den är superfin, lovar!

Ja, också fyllde jag ju år förstås. 16 hela år. Måste komma ihåg att byta information i menyn...








Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.