Kursgallerian

~
Anledningen till att jag varit så inaktiv på bloggen den senaste veckan beror på detta projekt som jag har jobbat på. Jag blev erbjuden att gå med i Kursgallerian.se.



- Vad är Kursgallerian då?
Hemsidan lanserades idag. Meningen är att det ska finnas kurser om allt mellan himmel och jord som man kan köpa och ta del av. Men den är också till för de som vill dela med sig av sin kunskap till andra.

- Och min kurs?
Kursen jag lagt upp är en introduktionskurs som är gratis. Den består av tre lektioner med tre olika projekt. Du hittar min kurs HÄR.


- Sugen på att bli kursskapare?
Om du klickar HÄR kan du skicka in en intresseanmälan. Som kursskapare får du dela med dig av din kunskap till andra samtidigt som du kan tjäna lite pengar på det.










Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.