Fabric Dye Sticks

~

När jag var i Thailand hittade jag dessa kritor som är till för att måla på tyg. De låg helt ensamma i ett litet 'köpcentrum'. Jag köpte dessa kritor för 210 baht (ca 42 kronor).

Jag har inte testat dem än, men ser fram emot att göra det. Tydligen ska det du ritat bli permanent när du lägger till värmen från ett strykjärn.


Jag sökte högt och lågt över hela internet efter någon återförsäljare som sålde dessa till Sverige. Men hittade jag dem bara på Ebay och Etsy.








Kommentarer
Mikaela

Fin blogg du har, det finns alldeles för få DIY-bloggar, kram! :)

Svar: Tack! Det var en av anledningarna till att jag startade min blogg, jag kände ett kall liksom hahah ;)
Ida

2014-03-15 | 12:58:20
BLOG: http://lmikaela.blogg.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.