DIY - Wire Headband

~
I Thailand köpte jag en supersöt håraccessoar som man virar kring huvudet. Jag blev besviken på mig själv då jag inte köpte fler, så jag bestämde mig för att sy några själv!
 
Du behöver inte galet bra sy-skills för att göra detta projekt, men grundprinciperna är bra att kunna. Om du inte äger en symaskin går detta även att göra med nål och tråd eller textillim.
 
Om du har en gammal scarf över så är detta projekt perfekt för dig! Materialet som du använder ska gärna va lite silkigt. 
 

DIY - Wire Headband from Ida Eriksson on Vimeo.

 

 








Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.