DIY - Dreamcatcher

~
 
Det är något magiskt över dem. Jag tycker att det är såå fina. Därför samlade jag ihop en massa material för att göra min egen drömfångare.

 
► Tyg, fjädrar, pärlor, band, garn, sytråd... ta vad du hittar hemma!

 

Det bästa med drömfångare är att de är så anpassningsbara, du göra vad du vill - och det resultatet blir alltid lika fint.

Som ring till drömfångaren kan du använda nästan vad som helst. Köp något du hittar i affären eller gör din egen av ståltråd eller grenar. Jag använde ett plastlock och skar ut själva locket så att bara kanten var kvar.

 









Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.