Borta bra men hemma bäst (eller?)

~
Då var man hemma från varmare breddgrader då. Det känns lite konstigt att komma tillbaka till vardagen, men helt okej. Det jag märkte när jag steg innanför dörren var att allt var så vitt, stort, kalt, och rakt. Typical sweden i guess. Väldigt annorlunda i jämförelse med Thailand som jag förknippar med grönt, träigt och sandigt.

Denna vecka har jag inga inlägg planerade, därför kommer det vara ganska tomt. Jag har dessutom ett spännande projekt på gång som ni får veta mer om på fredag!

► Här kommer lite bilder från min resa, vare sig ni vill se dem eller inte. Mouhahahahhaa!










Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.