Sommarprojekt #1 - Bokstavscollage

~
Jag gjorde klart det första projektet Karens Summer Projekt Ideas List idag. Det blev ett collage med bokstaven "G". Den fina bokstaven hittade jag i olika tidningar. På baksidan har jag skrivit ut och klistrat fast lite fakta om just bokstaven G. 

 
Min ursprungliga plan var att klippa ut och göra ett collage av et-tecken (&) då jag tycker att de är himla fina, men vet ni hur svårt det är att hitta sådanna i tidningar!?!
 
» Jag är förresten ledsen för bristen av inlägg under de senaste dagarna, min avslutning i nian hände ju! :) 
 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.