Recently Purchased

~
> När jag var i Lyckesele i onsdags hann vi med en snabb sväng på Dollar Store. Det här fick jag med mig ut i pysselväg. 
 
 
Ett scrapbookingset för 50:-, fiberpennor med tunn spets (som jag verkligen behöver) för 40:- och akvarellpennor som jag faktiskt hållit utkik efter sedan detta inlägg för 20:-. 

 
Nu börjar jag samla på mig så många pennor och penslar att jag skulle behöva ett bra sätt att organisera och förvara dem på. Jag har en idé, men om det är någon annan som har förslag skulle det vara uppskattat av mig om du lämnade det i kommentarerna. 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.