Lite nytt här och där

~
Egentligen ingen större skillnad, även om det kanske ser ut så. Självklart har bloggen fått en annan känsla, lite varmare färger och mer pasteller. Däremot har jag kvar samma struktur - breda bilder, underskrifter o.s.v. 
 
Som jag sagt förut är jag en sådan som väldigt fort blir trött på min bloggdesign, men den här gången lyckades jag hålla mig borta i ett halvår. En ny bloggdesign två gånger per år tycker jag är helt okej. 
 
 
SÅ, DEN NYA BLOGGDESIGNEN - HISS ELLER DISS? 







Kommentarer
Hanna

Superhiss!

2014-06-15 | 22:33:09
BLOG: http://splinidora.blogg.se
Anonym

HISS! Jättefin!

2014-06-16 | 14:52:30

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.