DIY Summer Decor Projects

~
Simpla och billiga DIY's för att krydda till hemdekoren till sommaren. Söta små vindsnurror (som inte snurrar), blommor av silkespapper i koner för att hänga upp på väggen och en mysig prydnadskudde med en somrig ananas som motiv. 
 

Summer Decor from Ida Eriksson on Vimeo.

 
Länk till textilfärg finns här, länk till textilpennor här och inspirationsbilden jag använde här. Ville bara också passa på att säga att du inte alls måste göra en ananas, gör något som representerar sommar för dig! 
 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.